Saturday, August 21, 2010

Добавяне на търговци в афилиейт посредниците

След като вече успешно сте избрали някой афилиейт посредник и сте се регистирали първата ви работа е да добавите търговци, които са удачни за нишата на уебсайта ви. При всички афилиейт посредници регистрацията сама по себе си не ви дава възможност да рекламирате всички магазини и съответно да изкарвате пари от тях. За всеки магазин трябва да кандидатствате отделно. Много магазини приемат всички кандидатстващи автоматично, повечето разглеждат кандидатурите без да налагат особени изисквания, но има такива които имат много сериозни критерии за подбор и уебсайтът ви трябва да е наистина добър, за да получите одобрение. В повечето случаи най-добрите магазини имат най-високи изисквания. Все пак това не трябва да ви плаши. В най-лошия случай могат просто да ви откажат.

Причини за отказ

  1. Страницата ви е на български - понеже не разпознават кирилицата, някои магазини решават, че нещо не е наред и отказват без да направят допълнителна проверка.
  2. Страницата ви не се отваря коректно в някой от браузърите (най-често това е Internet Explorer 6 - ще напиша отделна статия как да тествате и коригирате страниците си, така че да се покзват максимално коректно във всеки браузър).
  3. Строго специфични изисквания към уебсайтовете на авторите от гледна точка на съдържание и т.н. пример за това е ebay, но за него ще направя отделна тема.
Вероятно има и много други причини, но трябва да запомните - всяка от тях е преодолима и е много често е въпрос на желание от ваша страна да успеете да убедите търговеца.

Какво се прави, ако ви откажат?


Дори да ви откажат - не се отчайвайте. Първо се опитайте да разберете каква е причината за отказа. Ако търговецът е дал причина или вие успеете да я откриете - постарайте се да я отстраните. В случай, че не знаете каква е причината - контактувайте с търговците. Повечето магазини са обявили контактна информация (аз ползвам най-често e-mail) и наистина нямат нищо против да контактуват с авторите на съдържание. Отворена и добронамерена комуникация в много случаи разрешава недоразумението много бързо. Казвам го от опит, защото не един и 2 магазина са отказвали одобрение на мои сайтове, но след размяна на кратки мейли над 90% от случаите завършват с положителен отговор и взаимноизгодно сътрудничество.


Дори понякога можете да успеете да накарате някой магазин да промени условията си за доставка например - ние сме го правили няколко пъти:)

Случвало ли ви се е някой магазин да ви откаже одобрение? Успявали ли сте да убедите търговеца да промени мнението си? 
Снимка:http://www.zazzle.com

No comments:

Post a Comment